neděle 7. února 2010

Novinky

Pondělí 15.3.
V souvislosti s SpP 4 proběhly drobné úpravy logiky webu. Přibyly obsahy rubrik a sekce Svět po Pádu se rozpadla na dvě - přidáním sekce SpP Larp.
Také byly zveřejněny další články:

http://svetpopadu.blogspot.com/2010/03/herni-mechanismy.html
Všechno co si můžete představit pod pojmem "Pravidla".
http://svetpopadu.blogspot.com/2010/03/realita.html
Obecné pojednání o realitě světa po Pádu. Je dobrým úvodem pro vytvoření si představy o tom, jak to organizátoři mysleli...
http://svetpopadu.blogspot.com/2010/02/bozstva-buzci.html
Pokud vás zajímá mystika, měli byste si přečíst tento článek. Na základě ohlasů hráčů, jsme celý článek řádně překopali.

Úterý 23.2.

Proběhly nějaké úpravy v Slovní zásobě a v konkurzu rolí.

Pondělí 22.2. 2010
Udělal jsme novou a snad i lepší pozvánku na akci. Snad z ní snáze vyčtete to co budete potřebovat... Mimo to jsem i založil skupinu na Facebooku.

Čtvrtek 18.2. 2010
Byl zveřejněn konkurz postav především pro lidi, kteří nemají svůj nápad.

Pondělí 15.2. 2010

Doplnil jsem seznam přihlášených hráčů.

Neděle 14.2. 2010
Dnešním dnem spouštíme registraci na další Svět po Pádu, pozvánka je zde. Kdo se registruje do konce února, má stovku slevu! Vše co se týká tohoto dalšího larpu najdete v rubrice SpP 4. Dnes například přibyly aktuální popisy Gangů Prahy.

Neděle 7.2. 2010
Napsal jsem článeček o tom, co plánuju na další rok (mimo LARPu). Je to článek Svět po Pádu v dalším roce? a najdete ho ve více rubrikách. Zkuste třeba Tenhle web.

V návaznosti na tento článek jsem vypublikoval dvě povídky ze světa SpP. Jednu jsem psal já a druhou Lyrel. Především tu druhou doporučuji. Má skvělou atmosféru! Jinak povídky plánujeme další a kdyby se někdo chtěl také vyřádit tímhle způsobem, tak to jenom uvítáme!
Povídky najdete v rubrice Povídky. Jsou to Příběh o Hledačích a Nažrat se prachu.

Dále jsem dneska přidal článek Novinky. Najdete ho v rubrice Novinky a bude vás informovat o všech změnách na webu, takže se kdykoliv budete moct podívat a jednoduše zjistit, jestli se na webu něco změnilo od vaší poslední návštěvy.

Pátek 5.2. 2010

Vrhl jsem se na web a trochu ho překopal. Přibyla rubrika Nápověda. Myslím, že jí kdekdo ocení. Mimo to jsem trochu překopal logiku webu, hlavně Novinky (původně Aktuality) a Tenhle web.

Žádné komentáře:

Okomentovat