sobota 29. srpna 2009

Přesun webu

Jak možná někteří z vás zaregistrovali, původní web Světa po Pádu byl zákeřně napaden pirátským programem, který ho (údajně) naočkoval nějakým škodlivým kódem. Aspoň tak to viděl FireFox a některé antivirové programy. Internet Explorer pochopitelně neviděl nic...

Ať tak nebo tak, tohle vedlo k finálnímu rozhodnutí udělat nový web. Fakt je, že s tím starým jsem měl poměrně dost práce a vystavit jeho uživatele "škodlivému kódu" jsem také nechtěl. Chvíli se mě držel megalomanský plán sehnat pár schopných lidí a udělat nový web hezký, plný obrázků textur a jiných úchyláren. Pak mě ale udolal realizmus a já se rozhodl prostě jen obnovit starý web, jen v novém prostředí, které pro mě bude lépe ovladatelné. A navíc někteří lidé mi řekli, že minulý web jim vyhovoval, takže proč měnit.

Shodou okolností jsem teď trčel doma pár dní, kvůli nějakému zánětu v kotníku, takže jsem se na to vrhnul a na výsledek mé snahy zrovna civíte. Přetáhl jsem všechny texty, část komentářů a i udělal nějaké revize (snad k dobrému). Ve výsledku to zabralo poměrně málo času a já jsem za to rád. Doufám, že nový web pro vás bude o něco zajímavější než ten minulý a protože se blíží podzim a s ním snad i pár projektů, tak se dá čekat, že tu teď budou vznikat nové články jak houby po dešti.

Při té příležitosti bych chtěl požádat všechny zájemce o spolupráci, aby mě kontaktovali. Ocením návrhy, korekturu, ale i čistě autorskou práci v podobě nových článků a reálií do SpP.

Těm, kteří mají zájem pouze o konzumaci přeju příjemnou zábavu a děkuji za přízeň!

Žádné komentáře:

Okomentovat